Gera e-marketingo strategija nėra vien reklamos paleidimas internete ar Facebook sienoje patalpintas įrašas. Fat Marketing e-marketingo strategija susideda iš keturių pagrindinių etapų ir visi jie turi skirtingus tikslus. Dažnas verslas net neturi e-marketingo strategijos, o tai labai didelė klaida. Mūsų nuomone, e-marketingo strategiją, ne tik, kad verta pasiruošti, bet net ir atskirti tai nuo bendros įmonės marketingo strategijos.
Tikslas pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos vartotojų. Planuojami e-marketingo kanalai, parenkamos priemonės, numatomi realūs tikslai.
Tikslas sukelti pasiektų vartotojų susidomėjimą, pateikti reikiamą informaciją kuo efektyviau. Naudojamas turinio marketingas, gerinami konversijų rodikliai.
Tikslas gerinti konversijų rodiklius, nustatyti kurios priemonės veikia geriausiai. Taip pat planuojama pakartotinė rinkodara bei naujienlaiškiai siekiant susigrąžinti neapsisprendusius arba prarastus vartotojus.
Tikslas įgyti klientų pasitikėjimą, priversti nuolat naudotis Jūsų paslaugomis/prekėmis, skatinti lojalumą.
Dėka paruoštos e-marketingo strategijos Jūs būsite labiau užtikrinti ir tvirtesni. O svarbiausiai suprasite ką, kada, kodėl ir kaip reikia daryti virtualioje erdvėje. E-marketingo strategija ganėtinai panaši į tradicinio marketingo strategiją.
Yra orientuota ne į produktą ar paslaugą, bet į klientą;
Turi iš anksto numatytus tikslus ir ateities viziją;
Turi aiškiai apibrėžtą strategiją, kaip tuos tikslus pasiekti;
Turi metodus, kuriais bus matuojami rezultatai.
Situacijos analizė, arba tai „kur mes esame šiuo metu“
Tikslai, arba „kur mes norime būti“
Strategija, arba „kaip mes to pasieksime“
Taktika, arba „kokius įrankius naudosime“
Veiksmas, arba „kaip mes atliksime darbą“
Monitoringas, arba „kaip prižiūrėsime tvarką“