E-marketingo strategija

E-marketingo strategija

Gera e-marketingo strategija nėra vien reklamos paleidimas internete ar Facebook sienoje patalpintas įrašas. Fat Marketing e-marketingo strategija susideda iš keturių pagrindinių etapų ir visi jie turi skirtingus tikslus. Dažnas verslas net neturi e-marketingo strategijos, o tai labai didelė klaida. Mūsų nuomone, e-marketingo strategiją, ne tik, kad verta pasiruošti, bet net ir atskirti tai nuo bendros įmonės marketingo strategijos.

e-marketingo strategija

Kaip ir minėjome, e-marketingo strategiją skirstome į keturis etapus:

Pasiekiamumas

Tikslas pasiekti kuo daugiau tikslinės auditorijos vartotojų. Planuojami e-marketingo kanalai, parenkamos priemonės, numatomi realūs tikslai.

Sudominimas

Tikslas sukelti pasiektų vartotojų susidomėjimą, pateikti reikiamą informaciją kuo efektyviau. Naudojamas turinio marketingas, gerinami konversijų rodikliai.

Konversijos

Tikslas gerinti konversijų rodiklius, nustatyti kurios priemonės veikia geriausiai. Taip pat planuojama pakartotinė rinkodara bei naujienlaiškiai siekiant susigrąžinti neapsisprendusius arba prarastus vartotojus.

Lojalumas

Tikslas įgyti klientų pasitikėjimą, priversti nuolat naudotis Jūsų paslaugomis/prekėmis, skatinti lojalumą.

Žinokite ką, kaip, kodėl, ir kada reikia daryti

Dėka paruoštos e-marketingo strategijos Jūs būsite labiau užtikrinti ir tvirtesni. O svarbiausiai suprasite ką, kada, kodėl ir kaip reikia daryti virtualioje erdvėje. E-marketingo strategija ganėtinai panaši į tradicinio marketingo strategiją.

Gera e-marketingo strategija:

Yra orientuota ne į produktą ar paslaugą, bet į klientą;

Turi iš anksto numatytus tikslus ir ateities viziją;

Turi aiškiai apibrėžtą strategiją, kaip tuos tikslus pasiekti;

Turi metodus, kuriais bus matuojami rezultatai.

Visada vadovaujamės šiais principais:

Situacijos analizė, arba tai „kur mes esame šiuo metu“

Tikslai, arba „kur mes norime būti“

Strategija, arba „kaip mes to pasieksime“

Taktika, arba „kokius įrankius naudosime“

Veiksmas, arba „kaip mes atliksime darbą“

Monitoringas, arba „kaip prižiūrėsime tvarką“

e marketingo strategija

Turite klausimų? Užpildykite kontaktų formą ir atsakysime Jums per 24 valandas!

Vardas*

El. paštas*

Telefonas

Tema

Žinutė

Norėčiau gauti naujienas el. paštu