Kiekvienas verslas pirmiausiai susiduria su dizaino reikalingumu. Tačiau ne kiekvienas į tai žiūri pakankamai rimtai. Pasitaiko kai į tai žiūrimą tik į darbus „iš reikalo“, to pasėkoje gaunamas prastas rezultatas. Kiekvienam reikia profesionalaus logotipo – kompanijos „veido“, efektingos interneto svetainės – parduodančios prekes ar paslaugas, kūrybiškų vizitinių kortelių – patraukiančių potencialių klientų ar partnerių dėmesį ir pan. Firminio stiliaus kūrimas – vienas svarbiausių pradinių verslo etapų, kuris ženkliai įtakoja organizacijos tolimesnį identitetą.
Kuriant firminį stilių pirmiausiai vadovaujamės jau sukurtu logotipu. Kitaip sakant, pirmiausia turi būti sukurtas stiprus logotipas, kuriuo vadovaujantis kuriamas tolimesnis bendras firminis stilius. Pasitaiko kai vyrauja prastas požiūris ir firminis stilius kuriamas neefektyviai. Atminkite paprastą taisyklę – pirmiausiai stiprus logotipas, o vėliau likęs firminis stilius. Logotipas nurodo kryptį visiems tolimesniems dizaino darbams. Koks yra stiprus logotipas? Pirmiausiai jame turi būti užkuoduota perduodama informacija, o ne tiesiog bereikšmis simbolis
Neteisingai kuriamas firminis stilius vartotojui perduoda žinutę, jog kompanija nesuvokia savo veiklos tikslų, dirba chaotiškai, nesistemingai ir neprofesionaliai. Tokią pačią žinutę gauna ir kompanijos personalas, o tai jau įtakoja ir pačio darbo rezultatus. Ypač tai matoma, kada dizaino kryptis skiriasi skirtinguose organizacijos produktuose. Labai svarbu suvokti, jog firminis stilius yra pačios organizacijos identitetas. Pasirinkus vienokį ar kitokį firminį stilių, per tai siekiama skleisti savo istoriją, perduoti žinutę vartotojams, išskirti save tarp konkurentų, rodyti verslo filosofiją. Firminis stilius visada turi būti vientisas ir kryptingas.
Logotipas;
Logotipo stiliaus knyga (brandoke);
Šūkis;
Vizitinės kortelės;
Firminis blankas;
Vokas;
Rašiklis;
Darbo rūbai;
Kalendorius;
PVM sąskaita faktūra;
Automobilio apipavidalinimas;
Dovanų kuponas;
Nuolaidų kortelė;
Pakuotė;
ir kt.