Niekada nerekomenduojame naudoti tik vieno internetinio marketingo kanalo. Klaidingai manoma, jog nupirkus trumpalaikės reklamos Facebook’e ar Adwords, iškart užgrius būrys klientų. Internetinis marketingas yra nesibaigiantis procesas, ties kuriuos būtinas nuolatinis darbas. Tai apimą viską: svetainę, turinio marketingą, socialinius tinklus, el. pašto marketingą, įvairias media priemones, SEO, tam tikrus partizaninio marketingo elementus ir t.t.
Turėti profesionalią ir pilnai optimizuotą svetainę, būti matomu socialiniuose tinkluose, naudoti el. pašto marketingą ir kitus internetinio marketingo kanalus – yra kiekvieno, XXI a. stipraus ir augančio verslo pareiga. Bet kaip viską padaryti gerai? Reikia nemažai darbo ir laiko, kol pagaliau galite mėgautis skindami įdėto darbo vaisius. Viską apimti patiems gali būti sudėtingą. Reikia nemažai žinių ir praktikos norint kuo efektyviau paskirstyti turimą internetinio marketingo biudžetą, pasirinkti tinkamus kanalus ir gauti optimaliausius rezultatus. Fat marketing padės tinkamai suplanuoti Jūsų internetinio marketingo strategiją, paskirstyti turimą biudžetą, nustatyti tikslinę auditoriją ir didinti užimamas pozicijas internete.
Internetinis marketingas yra kur kas daugiau nei Facebook ar Adwords reklamos. Norint pasiekti optimaliausius rezultatus rekomenduojame sudaryti e-marketingo strategiją, kuri apimtų tam tikrus tyrimus, vartotojų segmentavimą, marketingo kanalų parinkimą, biudžeto paskirstymą, reklamos kampanijų planavimą, organizavimą, vykdymą ir analizę.
Galbūt savo verslui jau taikote tam tikrus e-marketingo veiksmus ir norite pagerinti esamus rezultatus? Mes galime atlikti Jūsų e-marketingo auditą, pasiūlyti sprendimus kaip pagerinti gaunamus rezultatus, sumažinti kaštus bei gauti didesnę investicinę grąžą.
Socialinių tinklų marketingas verslui duoda puikių rezultatų. Socialinių tinklų pagalba galima pagerinti brendo žinomumą, skatinti vartotojų lojalumą, būti arčiau vartotojo, pagerinti konversijų rodiklius, padidinti lankytojų į svetainę srautą ir net pagerinti užimamas pozicijas paieškos sistemose.
Google Adwords reklama yra viena iš dažniausiai naudojamų ir efektyviausių e-marketingo priemonių. Ši e-marketingo priemonė yra efektyvi tuo, kad galima pasiekti potencialų klientą būtent tada, kai jam labiausiai reikia Jūsų produkto ar paslaugos ir taip pasiekti kuo geresnę investicinę grąžą (ROI). Beto, Jūs mokate tada, kai vartotojas paspaudžia ant Jūsų reklamos. Adwords taip pat suteikia visas galimybes ypač detaliai išmatuoti bei analizuoti gaunamus rezultatus.
Nors remarketingas yra Adwords reklamos dalis, tačiau norime tai pateikti kaip atskirą e-marketingo priemonę. Remarketingas, tai nepakartojama marketingo priemonė padedanti įtikinti neapsisprendusius vartotojus sugįžti, o taip pat atlikti veiksmą – įsigyti Jūsų produktą ar paslaugą! Sužinokite daugiau apie šią genialią marketingo priemonę ir kaip jos pagalba galite ne tik, kad pagerinti pardavimus, bet ir sustiprinti savo brendo žinomumą.
Nepaisant to, kad Facebook yra pats populiariausias socialinis tinklas mūsų šalyje, jis taip pat suteikia visas galimybes verslui visakeriopai tai išnaudoti. Facebook reklama gali būti labai tikslinė, nutaikytą į labai specifinę auditoriją, sąlyginai pigi ir puikiai išmatuojama. Mes neabejotinai siūlome tai įtraukti į Jūsų e-marketingo strategiją.
SEO (angl. Search Engine Optimization) – yra svetainės pritaikymas ir optimizacija paieškos sistemoms. Būtent kokybiško SEO dėka didėja svetainės lankytojų skaičius. SEO vis dar išlieka viena pagrindinių verslo e-marketingo priemonių į kurią investuojama vis daugiau. SEO taip pat turi vieną geriausių investicinės grąžos (ROI) rodiklių.
Nepaisant to, kad Facebook yra pats populiariausias socialinis tinklas mūsų šalyje, jis taip pat suteikia visas galimybes verslui visakeriopai tai išnaudoti. Facebook reklama gali būti labai tikslinė, nutaikytą į labai specifinę auditoriją, sąlyginai pigi ir puikiai išmatuojama. Mes neabejotinai siūlome tai įtraukti į Jūsų e-marketingo strategiją.
Rinkos tyrimai;
E-marketingo strategijos rengimas;
El. reklamos priemonių bei kanalų atrinkimas;
Vartotojų rinkos tyrimai;
Komercinių pasiūlymų kūrimas;
Prezentacijų rengimas;
Socialinių tinklų marketingas;
Internetinis marketingas;
Partizaninis marketingas;
Kainodaros sprendimai;
Lojalumo, akcijų, nuolaidų strategijos rengimas;
Svetainės auditas;
E-marketingo ir pardavimų metodikos auditas;
Turinio marketingas;
SEM (paieškos sistemų marketingas)
Bla vla |
I am test text for Image with text shortcode. |