Praktika rodo, kad labai dažnai dauguma e-marketingui skirto biudžeto būna panaudojama neefektyviai. Pasinaudodami e-marketingo auditu galite efektyviau išnaudoti turimą biudžetą ir pagerinti gaunamus rezultatus. Tinkamai parinkti e-marketingo komunikacijos kanalai ir biudžeto paskirstymas gali net kelis kartus pagerinti visą verslo efektyvumą. E-marketingo auditas – tai „šviežias“ ir profesionalus žvilgsnis iš šalies, kuris naudingas kiekvienam verslui. Norint, jog Jūsų e-marketingo strategija būtų efektyvi, reikia atsižvelgti į skirtingus e-marketingo komponentus.
E-marketingo auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti e-marketingo išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.
Atliekant e-marketingo auditą labai svarbu analizuoti ne tik naudojamas komunikacijos priemones, bet ir apskritai atsižvelgti kaip paruošta svetainė, jos funkcionalumas ir navigacija. Taip pat nustatyti ar tinkamai atliktos bendros socialinių tinklų ir kitos integracijos bei kaip gali būti pagerintos konversijos. Mūsų „apuokų“ komanda atliks Jūsų e-marketingo auditą atsižvelgdami į visą kompleksą elementų.
Analizuojama kokie e-marketingo kanalai naudojami ir koks jų efektyvumas. Pasakome kokių e-marketingo kanalų trūksta, ką galima pagerinti, ko apskritai atsisakyti.
Analizuojamas pagrindinis verslo įrankis internete – svetainė. Vertinamas jos funkcionalumas, navigacija, dizaino ir pateikimo elementai, pateiktas turinys bei pati informacija.
Analizuojami konversijų rodikliai ir kaip juos būtų galima pagerinti. Ar naudojami komunikacijos kanalai tinkamai atspindi gaunamas konversijas, ar yra galimybių tai pagerinti. Taip pat ar yra aiškiai nustatyti ir pateikiami „call to action“ elementai, paruoštas pardavimo procesas.
Analizuojama ar Jūsų vykdomas e-marketingo kompleksas tinkamai integruotas, ar naudojami kanalai papildo vienas kitą, ar sukurtas bendras pardavimų tunelis jų pagalba.
Analizuojame ar tinkamai matuojami gaunami rezultatai, kokios priemonės tam naudojamos. Pateikiamos rekomendacijos ką galimą matuoti kitaip ir panaudoti tai savo verslo stiprinimui.