Content is King! Apie tai kalbama vis garsiau ir dažniau. Naujausios tendencijos rodo, kad 2016 metai – investavimo į turinio marketingą metai. Ir nors mūsų šalies verslininkai dar nedažnai susimąsto apie tai, vakarų šalyse viskas priešingai. Verslas skiria vis didesnę e. marketingo biudžeto dalį turinio marketingui. Todėl laiko klausimas (mes tuo tikrai tikime) ir tai bus vienas iš e-marketingo prioritetų tarp mūsų šalies verslininkų!
Taigi, kas yra turinio marketingas? Tam yra naudojamos skirtingos priemonės ir būdai: informatyvus straipsnis, vaizdo įrašas, infografikas (pastaruoju metu itin populiarus), el. knyga, garso įrašas ir t.t. Viskas paprasta, tačiau dažniausiai ne taip lengvai įgyvendinama – turinys turi sudominti ir suteikti vartotojams naudą. Šiuo turiniu nesiekiama parduoti, jame neturi būti brukamos reklamos apie Jūsų prekes ar paslaugas. Turinys turi būti vertingas ir aktualus vartotojams, suteikiantis jiems apčiuopamą naudą. Tai gali būti atsakymai į aktualius klausimus, jų problemos sprendimas ir t.t. Pagrindinis turinio marketingo tikslas sudominti vartotojus, patraukti jų dėmesį, paskatinti juos dalintis tai su kitais, o taip pat jų akyse sukurti savęs, kaip eksperto, įvaizdį. Manome, jog turinio marketingas turi būti kiekvienos į sėkmę orientuotos įmonės strategijos dalimi, ar net prioritetu.
Turinio marketingo dėka stiprinamas Jūsų, kaip savo srities profesionalų, įvaizdis. Patikėkite, tai neliks neįvertinta Jūsų klientų. Vertingas turinys stipriai prisideda prie ryšio stiprinimo tarp klientų ir Jūsų verslo. Turinio marketingas taip pat suteiks nemokamą reklamą, kai juo tarpusavyje noriai dalinasi patys vartotojai. Svarbu, jog dėl naujos Google paieškos reitingavimo politikos, būtent turinio marketingas ateityje ženkliai įtakos Jūsų užimamas pozicijas paieškos sistemoje. Google pagrindinis tikslas – suteikti vartotojams kuo didžiausią gaunamą naudą. Atminkite, kuo daugiau suteiksite vartotojams naudos, kuo dažniau jie sugrįš, kuo labiau jie dalinsis Jūsų turiniu, tuo labiau Google matys Jus kaip autoritetą. O tai savo ruožtu suteiks aukštesnes pozicijas paieškoje.
Įvertinsime Jūsų esamą situaciją;
Paruošime Jūsų turinio marketingo strategiją ir planą;
Nustatysime Jūsų tikslines auditorijas;
Parinksime tinkamus marketingo kanalus;
Už Jus kursime kokybišką turinį;
Pasirūpinsime tekstų rašymu;
Pasirūpinsime vaizdinės medžiagos kūrimu;
Kursime ir stiprinsime Jūsų įvaizdį;
Didinsime Jūsų autoritetą socialinių tinklų pagalba;
Analizuosime ir vertinsime efektyvumą.