Viena didžiausių klaidų, kai svetainė paruošta prastai, tačiau verslas skiria nemažą internetinio marketingo biudžetą. Bet kurios internetinio marketingo priemonės pagrindinis tikslas – pritraukti potencialius klientus. Dažniausiai tokie potencialūs klientai nukreipiami į svetainę. Nukreipti į prastą svetainę, jie neatlieka pagrindinio norimo veiksmo – neperka prekės, neįsigyja paslaugos, nepaskambina ir t.t. To pasėkoje gaunamas prastas rezultatas: vyrauja mažos konversijos, eikvojamas ir švaistomas e-marketingo biudžetas, sukuriamas iškreiptas vaizdas, kad internetinis marketingas neveikia.
Svetainė turi būti tinkamai paruošta, turėti gerą navigaciją ir struktūrą, būti pilnai optimizuota tiek vartotojui, tiek paieškos sistemoms. Informacija turi būti pateikiama tinkamai, būti orientuota į „call to action“, sukurti pardavimo tunelį. Tinkamai optimizuota ir paruošta svetainė sustiprins Jūsų įvaizdį, užimamas pozicijas rinkoje, pagerins konversijų rodiklius, leis efektyviau išnaudoti marketingo biudžetą ir svarbiausia – suteiks daugiau naujų klientų.
Svetainės struktūrą;
Navigaciją;
Turinį;
Reputacijos analizę;
SEO optimizaciją;
Esamą pardavimo procesą;
Skatinimą įsigyti prekes/paslaugas;
Naudingumo analizę;
Konversijų gerinimą;
Auditas padeda atskleisti galimas svetainės klaidas. Tai papildomas žvilgsnis iš šalies, kuris dažnai atskleidžia nemažai naudingos informacijos. Gaunama informacija naudinga ne tik todėl, kad atskleidžia daromas klaidas, leidžia pagerinti konversijas, bet ir todėl, kad apskritai suteikia nemažai žinių kaip to išvengti ateityje, o taip pat koks pavyzdys yra sektinas. Fat marketing atliks Jūsų svetainės auditą, pateiks ataskaitas apie esamas klaidas bei rekomendacijas kaip tas klaidas ištaisyti.