Praktika rodo, kad labai dažnai dauguma e-marketingui skirto biudžeto būna panaudojama neefektyviai. Pasinaudodami e-marketingo auditu galite efektyviau išnaudoti turimą biudžetą ir pagerinti gaunamus rezultatus. Tinkamai parinkti e-marketingo komunikacijos kanalai ir biudžeto paskirstymas gali net kelis kartus pagerinti visą verslo efektyvumą. E-marketingo auditas – tai „šviežias“ ir profesionalus žvilgsnis iš šalies, kuris naudingas kiekvienam verslui. Norint, jog Jūsų e-marketingo strategija būtų efektyvi, reikia atsižvelgti į skirtingus e-marketingo komponentus.
E-marketingo auditas – viena geriausių verslo investicijų į efektyvumo didinimą. Atlikto audito tikslas – mažinti e-marketingo išlaidas didinant pardavimus ir gaunamą grąžą. Auditui naudojama įmonės vidinė bei išorinė informacija, o taip pat rinkos ir konkurentų analizės.
Atliekant e-marketingo auditą labai svarbu analizuoti ne tik naudojamas komunikacijos priemones, bet ir apskritai atsižvelgti kaip paruošta svetainė, jos funkcionalumas ir navigacija. Taip pat nustatyti ar tinkamai atliktos bendros socialinių tinklų ir kitos integracijos bei kaip gali būti pagerintos konversijos. Mūsų „apuokų“ komanda atliks Jūsų e-marketingo auditą atsižvelgdami į visą kompleksą elementų.